10 Mayıs 2012 Perşembe

GÜL BÖREĞİ




Bu tarifi aylar önce bi siteden almıştım ama adresini yazmayı unutmuşum arkadaşım affetsin bugün misafirler için denedim herkesin çok hoşuna gitti yalnız ben tarifi birazcık değiştirdim.
Tarifi 
Yarım su bardağı ılık süt
Yarım su bardağı ılık su
Yarım su bardağı sıvı yağ
Yarım paket yaş maya
2 tane yumurta ( bir tanesinin sarısı üzerine sürülecek )
1 tatlı kaşığı şeker
2 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un


ben ilave olarak hamuruna dereotu koydum ortasına da kaşar rendesi.süper oldu.hamurun mayalanmasını beklemeden şekil veriyoruz tepside 20-25 dk.mayalandırıp yumurta sarısı sürdükten sonra 180 derece önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz.afiyet olsun.





















0 yorum:

Yorum Gönder

öznur'un hobileri Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template